SKEMA

SUSSIE JENSEN

YOGA & MEDITATION

MANDAG

TIRSDAG

ONSDAG

TORSDAG

FREDAG

LØRDAG

Fra kl. 9-12: Enetimer

 

Kl. 14.00-15.30

(Præstø, start 3/9)

Venteliste

 

Kl. 16.00-17.30

(Præstø, start 3/9)

Venteliste

 

 

 

Kl. 09.00-10.30

(Præstø, start 4/9)

Venteliste

 

Kl.11.00-13.00 (øvede) (Præstø, start 4/9)

Venteliste

 

 

 

 

 

 

Kl. 09-10.30

(Jungshoved, start 3/10)

Venteliste

 

Herrehold kl. 16.30-18

(Jungshoved, start 3/10)

Venteliste

 

Enetimer m.m.

Enetimer, andre kurser

Efteruddannelse for yogalærere (se under menupunkt)

Efteruddannelse for yogalærere m.m.

 

De ugentlige hold har sommerpause nu. Til efteråret er alle hold fyldt på forhånd, men man kan komme på venteliste. der plejer at ske en smule bevægelse, så skriv hvis du vil have muligheden.

 

Men inden er der drop-in for alle i Præstø hele august: mandag kl. 16 og tirsdag kl. 9. Bare kom - eller sms på 28409568. Betal kontant eller (hellere) via mobilepay på dagen.

 

Nedenfor kan du se efterårs/vinterholdene.

 

Særligt for holdet tirsdag formiddag for øvede: Her skal du have en rimelig god fysik (være fysisk i stand til at lave solhilsener uden det store besvær)og du skal have en del erfaring med yoga. Holdet er på to timer. Fra efteråret vil programmet være: 1 time med aktiv yoga, 1 time med restorativ yoga. Det betyder at man selv skal medbringe en yogapølle og 2-3 tæpper hver gang.

 

 

 

 

 

 

 

Undervisningen foregår:

 

Præstø: Kulturhuset bag Bio Bernhard, Svend Gønges Torv 13.

Jungshoved skole

Enetimer, restorativ yoga + meditation: Neblevej 14, 4720 Præstø

Efteruddannelse Kbh: Kronprinsessegade 22, baghuset

Efteruddannelse Vejle: Vedelsgade 23

 

 

 

Vigtigt at vide når du går til yoga:

 

Hvis du er ny: Fortæl mig om dine eventuelle begrænsninger og skavanker. Så bliver det muligt at tage de hensyn, din krop har brug for. I den yoga jeg formidler, er der intet konkurrenceelement, og yoga skal gøre godt - ikke ondt!

Kom 5-10 min. før undervisningen begynder. Så kan du i ro og mag finde din plads, og falde lidt ned.

Undgå at spise et større måltid nogle timer inden yoga. Det er hverken gavnligt eller rart at lave yoga på fuld mave. Drik gerne vand før og efter yoga - men ikke imens. Organerne påvirkes i yogaen, og skal ikke også tage sig af vandet...

Vær passende påklædt: Bekvemt tøj, gerne i lag så du kan tage af og på undervejs. Sokker du kan smide til de stående stillinger. Læg smykker og briller, hvis du kan undvære dem.

 

Kom "duftneutral". Parfume, tobaksrøg og svedlugt kan være påtrængende i yogalokalet. Der er mange folk med allergi, og vi ligger tæt i yogalokalet. Tænk også over parfume i cremer, vaskepulver osv. som kan være generende for din sidemand. Dette er også årsagen til at jeg undgår røgelse i yogalokalerne, ligesom jeg minimerer brug af stearinlys.

Tal dæmpet i yogalokalet. Mange kommer for at finde ro.

 

Mobiltelefon: sluk den, eller sørg for at den hverken ringer eller brummer.