SKEMA

I skemaet ser du efterårs/vinterholdene

 

Særligt for holdet tirsdag formiddag for øvede: Her skal du have en rimelig god fysik (være fysisk i stand til at lave solhilsener uden det store besvær)og du skal have nogen erfaring med yoga. Og ikke mindst lyst til at fordybe dig, få sved på panden og udfordre dig selv.

Holdet er udvidet til to timer. Det betyder: Mere tid til at nørde, mere tid til pranayama og meditation.

 

Nye hold starter efter påske, dog holder onsdag morgen pause. Hold øje her.

 

 

 

 

 

 

 

MANDAG

TIRSDAG

ONSDAG

TORSDAG

FREDAG

LØRDAG

Fra kl. 9-12: Enetimer

 

Kl. 15.00-16.30 FYLDT (Præstø)

 

Kl. 17.00-18.30 FYLDT (Præstø)

 

 

Kl. 09.00-10.30 FYLDT (Præstø)

 

Kl.11.00-13.00 (øvede, (Præstø - pladser)

 

Kl. 18.30 - 20.00

Én gang pr. måned:

Åben meditation, Neblevej 14, Præstø

 

 

 

 

 

Kl. 09-10.30 (FYLDT)

(Jungshoved)

 

 

Kl. 13.30-15.30: Restorativ yoga en gang hver måned

(Jungshoved)

 

Herrehold kl. 16.30-18

FYLDT (Jungshoved)

 

Enetimer m.m.

Enetimer, andre kurser

Efteruddannelse for yogalærere (se under menupunkt)

Efteruddannelse for yogalærere m.m.

 

Undervisningen foregår:

 

Præstø: Kulturhuset bag Bio Bernhard, Svend Gønges Torv.

Jungshoved skole

Enetimer + små hold med restorativ yoga: Neblevej 14, 4720 Præstø

 

 

 

Vigtigt at vide når du går til yoga:

 

Hvis du er ny: Fortæl mig om dine eventuelle begrænsninger og skavanker. Så bliver det muligt at tage de hensyn, din krop har brug for. I den yoga jeg formidler, er der intet konkurrenceelement, og yoga skal gøre godt - ikke ondt!

Kom 5-10 min. før undervisningen begynder. Så kan du i ro og mag finde din plads, og falde lidt ned.

Undgå at spise et større måltid nogle timer inden yoga. Det er hverken gavnligt eller rart at lave yoga på fuld mave. Drik gerne vand før og efter yoga - men ikke imens. Organerne påvirkes i yogaen, og skal ikke også tage sig af vandet...

Vær passende påklædt: Bekvemt tøj, gerne i lag så du kan tage af og på undervejs. Sokker du kan smide til de stående stillinger. Læg smykker og briller, hvis du kan undvære dem.

 

Kom "duftneutral". Parfume, tobaksrøg og svedlugt kan være påtrængende i yogalokalet. Der er mange folk med allergi, og vi ligger tæt i yogalokalet. Tænk også over parfume i cremer, vaskepulver osv. som kan være generende for din sidemand. Dette er også årsagen til at jeg undgår røgelse i yogalokalerne, ligesom jeg minimerer brug af stearinlys.

Tal dæmpet i yogalokalet. Mange kommer for at finde ro.

 

Mobiltelefon: sluk den, eller sørg for at den hverken ringer eller brummer.